Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.
Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.
Konsultacje dotyczą wyłożonego do publicznego projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów budownictwa mieszkaniowego wraz z towarzyszącymi usługami – rejon ulic: Czarnkowska, Droga Leśna, Wybudowanie w Obornikach wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Projekt zmiany planu obejmuje dwa załączniki graficzne nr 1 i nr 2. Na załączniku nr 1 został wyznaczony obszar 1MN i 2 MN. Oba te tereny przeznaczone są pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, przy czym na terenie 1 MN dopuszcza się lokalizację zabudowy szeregowej, natomiast na terenie 2MN douszcza się lokalizację zabudowy wolnostojącej lub bliźniaczej.Na załączniku nr 2 został wyznaczony obszar MN/UD, który przeznaczony jest pod teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z dopuszczeniem drobnych usług i drobnego handlu. Na terenie MN/UD dopuszcza sie budowę zabudowę wolnostojącą.
Wszyscy zainteresowani.
Projekt jest wyłożony dniach urzędowania od 07 lutego 2022r. do 14 marca 2022r. w godzinach urzędowania, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Obornikach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 64 – 600 Oborniki /pokój nr 225, II piętro/
Ze względu na utrzymujący się stan epidemii zapoznanie się z projektem zmiany miejscowego planu w siedzibie urzędu możliwe jest jedynie po wcześniejszym umówieniu wizyty – kontakt 61 65 59 136/61 65 59 139 w dniach urzędowania w godz. 800-1500. W przypadku przybycia na umówioną wizytę niezbędne jest zachowanie zasad reżimu sanitarnego, tj. zasłonięcie ust i nosa oraz dezynfekcje rąk po wejściu na teren Urzędu Miejskiego lub założenie rękawiczek ochronnych.
Projekt planu udostępniony zostanie ponadto na stronach internetowych: www.oborniki.pl. oraz www.bip.oborniki.pl. w zakładce Planowanie Przestrzenne. Granice obszaru objętego projektem zmiany planu określone są na załączniku graficznym.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany miejscowego planu rozwiązaniami odbędzie się w dniu 14 lutego 2022r. o godz. 1500 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Obornikach, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 64 – 600 Oborniki /sala sesyjna, I piętro/ przy zachowaniu reżimu sanitarnego. Dyskusja publiczna zostanie również przeprowadzona za pomocą środków porozumiewania się na odległość, przez jednoczesną transmisję obrazu i dźwięku (online) za pomocą platformy ZOOM. W dyskusji będą mogły wziąć udział osoby uprzednio zgłoszone.
Osoby zainteresowane udziałem w dyskusji publicznej za pośrednictwem platformy ZOOM muszą się zgłosić poprzez pocztę elektroniczną na adres: plp.dyskusja@um.oborniki.pl w terminie do 11 lutego 2022 r. W zgłoszeniu podać należy adres e-mail, na który zostanie przesłany link, umożliwiający udział w dyskusji oraz nazwę planu. Link do spotkania oraz instrukcja zostaną przesłane w mailu zwrotnym.
Dodatkowe informacje o szczegółowym sposobie i zasadach udziału w dyskusji publicznej, w szczególności o możliwości uczestniczenia w dyskusji publicznej w sposób zdalny, można uzyskać pod numerami telefonu: 61 65 59 136/61 65 59 139 w dniach urzędowania w godz. 800-1500.
Zgodnie z art. 18 ust. 1-3 ustawy planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 pkt. 3 i art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie miejscowego planu lub prognozie oddziaływania na środowisko projektu zmiany planu może wnieść uwagi.
Zgodnie z art. 8c. i 18 ust. 1-3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwagi z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej: w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres um@oborniki.pl lub platformy ePUAP na adres /5k44l5frti/skrytka (opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04 kwietnia 2022 r. Złożenie uwagi możliwe jest również podczas dyskusji publicznej.
Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym prognozy oddziaływania na środowisko. Zgodnie z art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres Burmistrza Obornik, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki lub email: um@oborniki.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04 kwietnia 2022 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Obornikach jest: Burmistrz Obornik, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Obornikach, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Obornikach za pomocą adresu inspektor@rodo-krp.pl lub Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c., ul. Różana 13/3, 61-577 Poznań.
3. Administrator danych osobowych – Burmistrz Obornik – przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Miejskim w Obornikach;
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami gminy Oborniki;
c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z gminą Oborniki przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Obornik.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
– dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
– osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
– osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
– dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
– dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
– osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
– przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
– Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
– osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
– przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
– przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
– zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,
– przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Obornikach Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Informujemy, że Inspektorem ochrony danych osobowych jest:Dr n. prawn. Bartosz Pawelczyk – radca prawny
Dane kontaktowe: inspektor@rodo-krp.pl
kom. 792 304 042
Wydział Planowania Przestrzennego
Lidia Kizior-Pietrzak tel. 61 65 59 136
Tomasz Misterski tel. 61 65 59 139
Mateusz Karkowski tel. 61 65 59 139
www.bip.oborniki.pl.