Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.
Zdefiniuj przynajmniej jedno kryterium wyszukiwania. Ustawiając więcej kryteriów wynikiem będzie iloczyn zbiorów.
Zapraszamy do wypełnienia geoankiety poświęconej reklamom w krajobrazie Metropolii Poznań. Celem geoankiety jest stworzenie, diagnozy estetyki otaczającej nas przestrzeni. Wyniki badań mogą stanowić istotny impuls do podjęcia dalszych działań związanych z wdrażaniem tzw. ustawy krajobrazowej w ramach Metropolii.
Forma wypowiedzi jaką proponujemy - geoankieta - stanowi połączenie ankiety internetowej i mapy. Dzięki niej będziecie Państwo mieli możliwość wskazywania i charakteryzowania konkretnych miejsc, które wymagają interwencji. Wypełnienie ankiety zajmie około 10-15 minut.
Diagnoza przeprowadzana jest we współpracy z Centrum Badań Metropolitalnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ramach projektu „Geoportal wspierający partycypację społeczną w planowaniu przestrzennym” finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Badań Stosowanych III.
Raport „Reklamy w krajobrazie miast i gmin Metropolii Poznań”, stanowi podsumowanie dotychczasowych działań Stowarzyszenia. Jego zasadniczą częścią są wyniki geoankiety, przeprowadzonej na przełomie 2017 i 2018 roku. Badanie było podstawą diagnozy estetyki przestrzeni Metropolii Poznań oraz postulatów mieszkańców w zakresie lokalnej polityki reklamowej. Raport porusza także ogólne zagadnienia związane z ustawą krajobrazową i uchwałami krajobrazowymi wraz z procedurą ich powstawania i przykładem rozwiązań przyjętych przez Miasto Poznań.
Przeprowadzona geoankieta, inwentaryzacja punktowa oraz odbyte spotkania potwierdzają istotność problemu oraz konieczność podejmowania kolejnych kroków zmierzających do poprawy estetyki i ochrony krajobrazu Metropolii Poznań.
POBIERZ RAPORT:
Wybrane grafiki: